Huize Ellen doet haar best om alles binnen het gezinshuis goed te laten verlopen. Bent u toch ontevreden, heeft u een bezwaar of een klacht over het gezinshuis of over één van hun medewerkers, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met de eigenaresse zelf. We bespreken de klacht het liefst direct met u. De eigenaresse is dan ook ten alle tijden bereidt om een afspraak met u in te plannen om samen op zoek te gaan naar een oplossing om het ontevreden gevoel zo snel mogelijk weg te nemen.

Neem gerust contact op met Ellen Bus op +31 6 417 975 49 of via info@huize-ellen.nl.

Vertrouwenspersoon

Komt u er samen niet uit dan is het ook mogelijk om contact op te nemen met onze onafhankelijke vertrouwenspersoon. Deze vertrouwenspersoon is niet werkzaam voor het gezinshuis, maar is werkzaam voor het AKJ (Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg). De vertrouwenspersoon oordeelt niet. De vertrouwenspersoon kan helpen bij het formuleren van de klacht en kan advies geven over hoe de klacht het best ingediend kan worden. Naast ondersteuning met betrekking tot uw onvrede, bezwaar of klacht, kan de vertrouwenspersoon ook voor de jeugdige dienen bij vragen en/of problemen op persoonlijk vlak. De jeugdige wordt hier tijdens de intake van op de hoogte gesteld. Daarnaast hangt er een contact formulier in handbereik voor de jeugdigen en komt de vertrouwenspersoon minimaal 3 keer per jaar fysiek voor hen langs.

Contact gegevens AKJ
Tel: 088-555-1000
Mail: info@akj.nl

Wanneer er contact opgenomen wordt met de vertrouwenspersoon via mail of telefoon, meldt dan in ieder geval dat u een klacht heeft met betrekking tot Huize Ellen te Hertme.

Soms kom je er samen niet uit, wat zijn dan de vervolgstappen?

=Bent u nog steeds ontevreden over de afwikkeling van uw onvrede, bezwaar of klacht dan kan u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris van Solo partners. De klachtenfunctionaris van Solo partner werk niet voor gezinshuis, maar is onafhankelijk. De taak van de hen is het behandelen van de klachten, een oordeel vormen en het adviseren over de afhandeling van uw onvrede, bezwaar of klacht. Indien gewenst kunt u samen met de vertrouwenspersoon of geheel zelfstandig een klacht indienen over Huize Ellen.

U kunt hiervoor contact opnemen met Solo Partners via telefoonnummer 085-2010140, via het contactformulier op hun website www.solopartners.nl of per mail op info@solopartners.nl.